電動車用車成本其實好高

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

其實油車都跌唔少... 二手電車, 五六年車齡, 買左都預換電先用得長久(意思係起碼三四年),  唔換電就算叉到, 續航越用越跌都玩自己

TOP

14-15年 d Model S 仲值廿幾萬,當年新車價都係六七十萬,請問點樣“過幾年唔值錢“呢?
亂嗡前都唔該去 28car 望下價啦

TOP

其實我成日覺得有一班人係反電動車既心態….

仲有炸反Tesla心態….但反炸喎 有d 反左幾年 無啦啦自己鐘左個頭去訂model 3/ y

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

冇人叫你買啲二三線牌子電動車,你走去買架model Y,做條teslxx,我完全唔信,過幾年你賣車,會蝕錢多過同價油車囉!

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2022-1-7 08:57 編輯
14-15年 d Model S 仲值廿幾萬,當年新車價都係六七十萬,請問點樣“過幾年唔值錢“呢?
亂嗡前都唔該去 28 ...
killercheung 發表於 2022-1-6 15:49



有部份係因為稅務問題咋

跌幅係大過部份油車少少,不過限於平價細cc 車. 貴價/歐洲車跌幅本身都比日本平價車高

其實都仲有好多人話hybrid 車貴少少都抵唔番油價.呢個真係睇用得幾多幾密. 用得密,車價平貴跌幾多,享受到就係,諗乜二手價,諗二手價就買二手車

TOP

暫時舊電折舊太大
換電價錢又無乜保證

暫時電未有大改進
似乎油車或者混能先好些

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

有部份係因為稅務問題咋
跌幅係大過部份油車少少,不過限於平價細cc 車. 貴價/歐洲車跌幅本身都比日本 ...
mo9394 發表於 2022-1-7 08:52

未有純電,買混能就睇你行幾多一年,假日車就一定昂 X,油價低到車價就一啲都唔易!
有純電,(有得叉計),混能就好傻,油車消耗品一樣要俾,車價又貴過油車!

TOP

未有純電,買混能就睇你行幾多一年,假日車就一定昂 X,油價低到車價就一啲都唔易!
有純電,(有得叉計), ...
blkbd5 發表於 2022-1-7 11:34


其實油車都無乜消耗品, 係換機油一樣

TOP

車要用先抵永遠都係Sunday drive 咩車都唔扺

via HKEPC Reader for Android

TOP