funlog 當前離線
Banned
kwyeung8 當前離線
中級會員
TOP
killercheung 當前離線
進階會員
jazz2014 當前離線
blkbd5 當前離線
mo9394 當前離線
特級會員
14-15年 d Model S 仲值廿幾萬,當年新車價都係六七十萬,請問點樣“過幾年唔值錢“呢? 亂嗡前都唔該去 28 ... killercheung 發表於 2022-1-6 15:49
jasonwkc 當前離線
有部份係因為稅務問題咋 跌幅係大過部份油車少少,不過限於平價細cc 車. 貴價/歐洲車跌幅本身都比日本 ... mo9394 發表於 2022-1-7 08:52
未有純電,買混能就睇你行幾多一年,假日車就一定昂 X,油價低到車價就一啲都唔易! 有純電,(有得叉計), ... blkbd5 發表於 2022-1-7 11:34
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者