請教鏡頭維修問題

想請教小第有支小黑六, 因長期放於防潮箱內, 有日拎出黎用嗰時, 個SWM好似無乜反應咁, 但用手拎下個對焦環時, 有時有反應, 有時唔郁, 但郁時都有啲之之聲, 不過郁多幾下啲之之聲就沒有了, 而家問題係佢個SWM成日無反應, 想問拎返原廠整大約要幾錢度? 如果外面揾師傅整又大約幾錢度? 仲有呢支鏡仲值唔值得整呢? 請指教一下, 謝謝!

Nikon?

當年我拎支有斷排線通病嘅18200一代去整
2500蚊
話換鏡筒咁上下

印象係個vr著時畫面震,af又有問題咁


我無整
自己拆鏡換過條線好似幾十蚊零件
攪掂,再封條膠紙就唔會比鏡筒整爛

嗰時二手價搵支都係二千尾咁上下

又係嗰時google先知有冇嘅通病
的確個鏡筒係易鈎爛個排線
二代改善左




via HKEPC Reader for Android

TOP

師兄搵到有條 youtube 片參考下。

TOP

DIY

TOP

本帖最後由 sonycliepda 於 2021-3-1 00:08 編輯

今日突然想起再拎支小黑六出黎試下, 奇怪的事情發生了, 突然間支鏡好返正常對到焦了, 可能我真係太耐無耐無拎支鏡出黎轉下佢, 所以就出現click下click現象啦 !

TOP