麂皮鏡頭布

想問下 呢塊野有無分底面? 見佢一面係粗鞋 一面係光滑 係咪有唔同既功效?

thanks

冇,個人集慣剪四X四,一塊用過一面做過記號,用過兩面就丟

TOP

回覆 2# s20012797

好的 THX

TOP

成日有D 一粒粒跌出黎

TOP

回覆 4# yick

粗果面比較明顯

TOP

真係甩得好勁
之後去淘寶買羊皮,好洗好用

TOP

我....好似冇點抺

TOP

我....好似冇點抺
wingkps2 發表於 2020-12-24 14:21



    越抺越花

TOP

呢隻用過印象麻麻地, 最後用鏡頭紙算

TOP

回覆 6# NPNT

師兄有無好介紹?

TOP