godchoi 當前離線
進階會員
kofz 當前離線
特級會員
如題 現在全套N100價錢大概只係一千蚊樓下 咁功能上用電腦總比機頂盒強 想問下Ching們應該用什麼軟件系統 ... godchoi 發表於 2025-4-5 08:56
TOP
bbsunny 當前在線
無相王 當前離線
你要啲咩功能先?片源?同埋有咩人用? 機頂盒遙控有埋netflix、disney快速鍵,一禁就有得睇,其實好方 ... bbsunny 發表於 2025-4-7 14:10
樓主想chromecast/ appletv 咁吧... 不過我宜家就用緊NucBox G9 / win11.... 原本都想diy,最後netflix / ... 無相王 發表於 2025-4-7 14:22
usei 當前在線
最簡單 OS 行 LibreELEC 遙控 MCE.....Xbox 360/One via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) kofz 發表於 2025-4-5 21:14