我時用linux mint的,安裝咗kodi.
在設定載入影片資料到kodi 似乎是沒問題的,
但在載入音樂影片即係MV到kodi 時,剔入去會見到載入咗的影片資料是對嗎?
是否其實影片,電影,音樂影片根本係同一個位置存放資料的?
在設定"新增音樂",載入資料時,佢問我是否要載入到資料庫?即係咩呀?
咁我係選"是"的,但結果去到一啲音樂類型嘅位置,佢就一定卡住,
一直打圈,唔會停,唔會同你講發生咩事,總之一直轉圈!
我唯有想辦法停止佢,將kodi關閉退出,
但其實係呢個情況佢又係永遠停咗係度無晒反應,
我只有成部腦熄咗佢,再boot.
果啲音樂類型係sacd.iso, DSF, DFF,試過幾次,都係去到呢啲folder度就打圈不停。
當再次打開 kodi , 去到音樂部份就見到佢已經 load咗一啲歌曲資料,
但又似乎唔齊。最後我決定刪除"音樂來源",重新再做過,
但係刪咗之後,啲音樂資料仲係度,無清除到咁!
有無得刪走埋佢哋呢?
我暫時唔理果啲音樂資料,我又重新做過"新增音樂",
今次我選"否",不載入到資料庫,呢次無嘢發生啦!
咁我而家播歌都係去到音樂然後點檔案,在裡面點歌播,
唔會掂啲歌曲資料。
最後問題,就係文字顯示,為咗顯示中文,我已將kodi 介面轉成中文,
而家中英文字都無問題,日文歌名似乎都ok,但我有些泰文歌,就出亂碼啦!
請問有無方法顯示其他文字防止出亂碼嘅方法? |