的士嘅未來 - 真正勁敵 Tesla RoboTaxi

本帖最後由 javacomhk 於 2025-6-24 00:31 編輯

自己揸出去接單
自己揸出去充電
自己揸出去搵錢

Robotaxi.jpg

車主賺哂

TOP

係 Tesla 賺哂,因為一定要買佢的新車+ 自動駕駛收費 + 可能要加保險費。

TOP

從來最難都係制度問題, 要政府夠膽開放條例跟上, 香港基本上等多300年左右
就算有地方做, 呢種野要一個本地平台引入, 統一買哂同系統既車再由中央後台控制
先唔講車價, T牌的話分分鐘license錢貴過請司機

阻力完全來自同自動駕駛技術無關既地方, 真係神奇

TOP

DC9 可以去食C了,牌價歸零!

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2025-6-12 19:25 編輯

Elon Musk 的野係設計上去火星用架!
佢自動駕駛響無訊號無精準地圖,只要鏡頭睇到都用到。
佢之前仲示範咗自動駕駛巴士同做家務嘅機器人。

TOP

從來最難都係制度問題, 要政府夠膽開放條例跟上, 香港基本上等多300年左右
就算有地方做, 呢種野要一個本地 ...
shingzhk 發表於 2025-6-12 23:41


咁都要考慮好多野既, 如果政府求其批, 架車撞死左人, 批個班官就會比全港問候, 點解唔考慮清楚安全風險就亂咁批, 死者好無辜啊, bilibala..... 簡單D睇就個班官要保住自己飯碗就乜都嘆慢板, 最好乜都唔好變, 拖到退休就穩陣喇

TOP

係批都批左大陸叫車APPS先
札穩晒陣腳先叫TES嗱的士過黎做炮灰

TOP

DC9 可以去食C了,牌價歸零!
blkbd5 發表於 2025-6-13 01:46

好少聽到人哋話的士車主係DC9 !

via HKEPC Reader for Android

TOP

美國佬又攪事

TOP