鴨蛋妹 當前離線
進階會員
hkmand001 當前在線
TOP
dls2046 當前離線
cyberyeah 當前離線
8G ? 定 12G ? 會加多幾舊水俾多 4G, 準備用幾年, 日後行 AI 或其它.. 還是平得幾舊得幾舊, 6~8G 就夠, ... 鴨蛋妹 發表於 2025-12-9 20:32
df7 當前離線
zoin0000 當前離線
jimking332 當前離線
中級會員
chue 當前離線
特級會員
如果買返黎係諗住 PC MODE 長用,要求可同筆電睇齊,錢就後話 chue 發表於 2025-12-10 11:51
買部PAD但諗住主力開佢既殘缺PC MODE黎用咁得意? jimking332 發表於 2025-12-12 17:04