有冇人用Kaspersky Free版?夠用嗎?

有冇人用Kaspersky Free版?一般上網夠用嗎?防唔防到勒索軟件?

有冇人用Kaspersky Free版?一般上網夠用嗎?防唔防到勒索軟件?
電腦黑仔 發表於 2023-3-31 14:18

如果自己不能判斷,只要守規矩,不執行不明檔案
Windows內置都夠用既

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 1# 電腦黑仔
用咗kasp free最細食都唔錯

3.jpg (69.02 KB)

3.jpg

TOP

有冇人用Kaspersky Free版?一般上網夠用嗎?防唔防到勒索軟件?
電腦黑仔 發表於 2023-3-31 14:18



    唔夠,我試過中完Kaspersky Free話唔支持修復要比錢
不如比錢用BITDEFENDER,個WEB PROTECTION阻到大量問題WEBSITE

TOP

回覆 4# peter1985
BG多推廣訊息通知

TOP

一般正常用應該冇乜問題
由佢啱啱開始轉免費之後都未試過中毒搞唔掂
勒索軟件就唔知

TOP

成日彈窗賣廣告,又食cpu(idle都枕住食10%)。。。

轉了咩咩版symantec。。。

TOP

夠用   冇彈窗冇賣廣告  cpu <1%

可能冇監控問題  以前用avg後尾轉會kaper

kapersky.jpg

TOP

我覺得夠。用過4 年

TOP

仲有咩FREE版唔係摺左嗎

TOP