請問下,一般一體水冷,可以用幾多年?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

2-3年

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁短壽
z80bb 發表於 2023-5-9 14:14


如果你屋企塵細. 唔使成日拆出來清個散熱排. 又好彩無咩意外4~5年OK.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁短壽
z80bb 發表於 2023-5-9 14:14



    因為毛細管作用 冷卻液流失速度的快慢 要看用家本身使用頻率  而家有AIO係可以REFILL 都係購買嘅考慮因素

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-5-10 14:26 編輯
如題
z80bb 發表於 2023-5-8 13:56


最舊個隻H100 用左5年幾水泵有雜音換左

一般都係預你5-6年,有D牌子有做6年保的

水好少流得晒,每次都係水泵有雜音或者塞頭開始溫度變差

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

2-3年+1

TOP

其實都幾危險,分分鐘壞左都唔知
z80bb 發表於 2023-5-10 16:07


咁又唔會,溫度一眼睇到
水泵故障或停左主板會有警告

TOP