搵到邊度漏水啦

話說
因為見部野水位係咁跌
前幾日我換番風冷

岩岩就拆野研究
原來係隻 EK FLT80 漏水
係個平面左下右咁慢慢滲漏出來
上代FLT120 都冇試過咁..
唔通係腋情導致水準下跌?

2.jpg
3.jpg
4.jpg
1.jpg

風冷安全D

TOP

我覺得水冷是自尋煩惱,價格又不便宜.

TOP

本帖最後由 arfatt 於 2023-4-7 19:23 編輯

回覆 1# ckloop
近排EK QC問題比較多,樓主不幸中sad。如可用120size 缸alphacool 有個可用ddc/d5 泵。

TOP

回覆  ckloop
近排EK QC問題比較多,樓主不幸中sad。如可用120size 缸alphacool 有個可用ddc/d5  ...
arfatt 發表於 2023-4-7 19:21


之前就係諗住縮細d先唔用手上已有的FLT120 ...咁就出事

TOP

回覆 5# ckloop

咁用返FLT 120 就👌

TOP

我近排係PPC買個隻FLT 80 冇事
你都係聯絡返eK RMA
另外想問你有冇用過氣泵仔試漏?
我諗緊0.8bar 試唔試到你呢個問題

TOP

我近排係PPC買個隻FLT 80 冇事
你都係聯絡返eK RMA
另外想問你有冇用過氣泵仔試漏?
我諗緊0.8bar 試唔試到 ...
stupidfung 發表於 2023-4-12 11:16


其實我當初砌好時試漏是冇尼個問題
係2月開始先突然發覺水位下降

TOP