pumber 當前離線
Banned
hkstanley 當前離線
史丹尼
進階會員
TOP
BEGD 當前離線
611 當前離線
火星人
特級會員
用左一日, 我又唔覺得好慢。 但倉頡打字時係比較lag。 hkstanley 發表於 2010-11-6 15:16
patwong1998 當前離線
我睇過其他 ching 都話佢個輸入法好一般... 唔及 i-acces 順 611 發表於 2010-11-10 10:31
IACCES係有佢既市場, 我用過係真係好用, 不過我又冇咩需要成日打中文, 慳番100蚊 ... patwong1998 發表於 2010-11-10 10:33
onwest 當前離線
中級會員