部iPad上左4.2係唔係好唔順?可以分享下嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

用左一日, 我又唔覺得好慢。
但倉頡打字時係比較lag。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有無完全format過?
ios我嘅經驗只要係d大更新(唔係4.01 > 4.02 呢d fix bug)
剷幹淨再裝過晒d野會小好多怪奇問題同埋順d

TOP

Cydia不能安裝~_~
所以我落返 3.2.2

會FORMAT所有野~ iTunes會同你過返D野落去~

TOP

用左一日, 我又唔覺得好慢。
但倉頡打字時係比較lag。
hkstanley 發表於 2010-11-6 15:16



我睇過其他 ching 都話佢個輸入法好一般...
唔及 i-acces 順

TOP

我睇過其他 ching 都話佢個輸入法好一般...
唔及 i-acces 順
611 發表於 2010-11-10 10:31


IACCES係有佢既市場, 我用過係真係好用, 不過我又冇咩需要成日打中文, 慳番100蚊

TOP

IACCES係有佢既市場, 我用過係真係好用, 不過我又冇咩需要成日打中文, 慳番100蚊 ...
patwong1998 發表於 2010-11-10 10:33



咁用佢上 forum / facebook / email
間中可以回覆下咁囉 :)
好少再用手機睇, email 就會

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 9# pumber


    我個人只懂九方,所以我唔覺得要買iAccess。
相反,有d人唔識打九方,咁無必要買九方,雖然佢內置倉頡

TOP