s 當前離線
熱情在泛濫
Banned
Oops 當前離線
『魚樂部』
特級會員
以我所知呢個官方msn app 係iPad 下只要按一按home 下次入返就要重新登入 可能我搞錯喇...可能我唔知"原來"iPad 有得multi-tasking 可以background 執行我msn service (iPad iOS 3.2.2有咁神奇Apple 當年就唔駛推出push 喇) 我唔係好清楚喇, 希望有iPad 玩msn 既用家分享下
TOP
Jeff_LHT 當前離線
首批334中學生
中級會員
用戶名 當前離線
進階會員
我印象中冇開push, 想come 用d PUSH 冇MT 咁食電但都食電過唔開 或者我開左掛, 或者iPad iOS3.2.2 裝MSN a ... s 發表於 2010-9-17 00:06
myc93 當前離線
ipad有background嫁咩? myc93 發表於 2010-9-17 00:21