|
  
|
有IPad又未用過電容筆,真係要買番枝試吓!
我係果D手指粗過腸仔...指頭又做到甩皮甩骨D人..
平時坐車番工放工..好多時會上吓網...
因為手指粗...成日都按錯野...想去第二頁...成日都會去左第三..
Bookmarks Bar...想去...hkepc..點知去左tube八:funk:
今日咁啱要路過SSP買CAT6線....
比我見到有電容筆賣...想都冇想..一百幾十..就豪比佢..
跟手番屋企時..一路坐吧士一路上網...嘩..爽到呢...巴士震足成個鐘....都冇再試過會...上錯TUBE八
要1得1...要2得2...
同我一樣手指粗..又成日要按D細微野...快D買枝爽吓 |
|
|
|