又敗o下家......

買完ipad, 都預左有額外支出, 貼膜呀, 套呀...

仲有支架呀... 係台上用舒服好多

山寨太多, 唯一呢隻既質量令我感到滿意!

底盤四邊包晒, 吸得好穩~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

順便show下在深圳某apple authorized dealer賣緊既一款類似支架,

牌子是 "maclove", 售價是 $599 rmb!!!!!

我睇完個底盤, 飽晒......

一分錢, 未必係一分貨, 呢間shop食水極深!!!!!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

p.s. 講少左句, 上面呢隻maclove, 山寨既quality, 竟然賣天價!! 離譜!!
不過我諗冇人會買掛...

TOP

ching 幾銀
四個角係咪岩岩好fit ipad
I mean有套or殼都唔得?

TOP

ching 幾銀
四個角係咪岩岩好fit ipad
I mean有套or殼都唔得?
wanch 發表於 2010-11-29 19:50


Around $199 hkd
    Fit for no套

TOP

199都ok wo

TOP

199都ok wo
wanch 發表於 2010-11-29 21:16



    Sure la, 买张capdase 贴都要百几蚊啦!

TOP

yes...
配件都係食錢的東西
apple dock太唔爭氣,原裝套都擺唔入

TOP

見有巴打有興趣, 就補多兩張相啦~!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Looks good wor

TOP