Milestone 部分豐澤而家有貨到

之前在又一城留左電話
佢打黎問我今晚要唔要

周圍都缺貨
暫時未買到

TOP

原帖由 GUILDWARS 於 2009-12-22 19:39 發表
周圍都缺貨
暫時未買到


唔係喎
就咁walk-in 都有

TOP

可能我呢邊偏僻啦
瘋宅,領x都冇機吹脹
唔通連個天都唔鍾意我
逼我忍手

TOP

太古城間百老匯大就大
但貨源就無其他港島分行咁足

TOP

原帖由 GUILDWARS 於 2009-12-22 20:41 發表
可能我呢邊偏僻啦
瘋宅,領x都冇機吹脹
唔通連個天都唔鍾意我
逼我忍手

等個dock 出一齊買啦

TOP

雖然好heat, 但一見到佢個kb就已經冇晒興趣!

TOP

原帖由 stresemann 於 2009-12-22 21:40 發表
雖然好heat, 但一見到佢個kb就已經冇晒興趣!


摸過先知~~

TOP

原帖由 tonyk3388 於 2009-12-22 21:41 發表


摸過先知~~


如果講真話
真係唔好打

TOP

原帖由 tonyk3388 於 2009-12-22 21:41 發表


摸過先知~~


好似d女咁, 冇興趣連摸都費事丫

TOP