milestone unbox

pictures








[ 本帖最後由 nigel 於 2009-12-21 14:57 編輯 ]

等你......

TOP

is there a reason why i cant upload picture?

TOP

原帖由 nigel 於 2009-12-21 02:11 PM 發表
is there a reason why i cant upload picture?


可能因為未夠4 pm?
哈哈, Just kidding.

TOP

回覆 3# 的帖子

要如PHOTObucks 果d 好似...

TOP

Server error again!!

[ 本帖最後由 Stupid_Germini 於 2009-12-21 14:14 編輯 ]

TOP

原帖由 nigel 於 2009-12-21 14:11 發表
is there a reason why i cant upload picture?

個網好似有問題呀,非常期待呀!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

the keyboard is not as good as N900, its too flat

TOP

用photobucket吧,,

TOP