錯過既耳機

有時Chi-Fi耳機真係好奇怪,明明隻耳機聲音唔錯,但都會出出下停產,原來有時錯過左入手時機就會買唔翻。

我自己最深刻就係KBear隻Believe,個時自己成日同自己講遲d先入呢隻,點知轉個頭就停產唔再出,好彩而家d耳機越出越平,質素又越來越好,先叫做話可以止下心癮。

仲提 咪就係聲菲爾 MT200

TOP

仲提 咪就係聲菲爾 MT200
kityu 發表於 2022-4-15 16:53

哈哈,隻mt200又真係好正既,佢係我暫時最愛既IEM   

TOP

有幸入左believe,遺憾係MT200當年無入到。

TOP

有幸入左believe,遺憾係MT200當年無入到。
philipsrev 發表於 2022-4-15 18:26


而家d靜電比早幾年平左好多,就算大牌子好似Dunu都可以3000蚊左右入到手,近期隻TRN BAX直頭2000蚊有找,聲音亦算交足功課。

反而Believe停產之後就未見過d抵買純鈹耳機,Fiio雖然都有出過FD7同FDX 純鈹耳機,但個價位又係Believe幾倍之多,唔係咁易說服到自己出手喔。

TOP

我錯過既耳機係CK100 依家買到既IEM好難揾到相似既聲

TOP

而家d靜電比早幾年平左好多,就算大牌子好似Dunu都可以3000蚊左右入到手,近期隻TRN BAX直頭2000蚊有找, ...
leungleung1234 發表於 2022-4-15 22:16

BAX早2日終於都入手,現正煲機中,暫時覺得原裝16絞銅鍍銀普通咗啲,未算好好發揮到隻BAX,不過以BAX個價,算交足功課有凸了,配件稍為簡單亦屬情有可原非戰之罪。

TOP

BAX早2日終於都入手,現正煲機中,暫時覺得原裝16絞銅鍍銀普通咗啲,未算好好發揮到隻BAX,不過以BAX個價 ...
philipsrev 發表於 2022-4-16 19:20

師兄對Bax 係好嘢嚟,但要發揮佢嘅特性就一定要換線玩,我暫時覺得cpp同新果條靚銅隱藏線最配合佢,真係越聽越好聽

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 1# leungleung1234

Believe 之前有幸執到隻2手  聽到依家都未厭 (可能係人冇我有心態多...)~

KBEAR 五月頭有隻叫 INK , BAD GUY 話賣 USD $69 但OFFICIAL FB 我又唔見有標價  , 都係用單圈 (NEW) DLC , 可留意下

TOP

回覆  leungleung1234

Believe 之前有幸執到隻2手  聽到依家都未厭 (可能係人冇我有心態多...)~

K ...
billgatesion 發表於 2022-4-29 15:20


隻INK用DLC嗎?成日都覺得DLC 既耳機特別難煲,要煲好耐d聲先stable

TOP