[開箱] Tripowin X HBB Olina 簡單開箱

本帖最後由 saldtch 於 2022-2-18 15:39 編輯

之前見到既Mele 都有一點點興趣, 但review 話technicality 都係幾低所以無買, 見到出左Olina, HBB 話係用Oxygen 隻driver 但平超過一半, 考慮左幾日, 問有無得用SF 送, 點知話可以仲要唔收我錢就衝左喇.
WhatsApp Image 2022-02-16 at 11.23.07_small1.jpg
WhatsApp Image 2022-02-16 at 11.23.07 (2)_small.jpg
WhatsApp Image 2022-02-16 at 11.23.07_small.jpg

初聽sub-bass 有潛有reverb 得來幾清, 高音暫時有D dry, 煲完有機會分享吓

支持開箱 近期D 廠商好似好興crossover咁

TOP

回覆 2# leungleung1234


    我估係linsoul organize 出來既, HBB同Crin最多, HBB 來近仲有隻Shouer EJ07m呀, Crin 隻FHE 我都有興趣試吓,  不過用MMCX 頭都係算.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢期可能少睇左, 唔見YouTube 派呢隻段片黎添

咁同Oxygen 係咪真係差不多, 經HBB 可能會調多啲bass 吧

唔知做咩睇唔到圖

TOP

回覆 5# saltyfatboy


    原來全部圖唔見晒.

我本來都以為會多D bass, 但是係唔夠既, 直頭無咩bass slam, sub 都唔係好聽到, 我加左filter 係背面vent hole 成隻唔同晒

Olina.PNG

加filter 前我覺得唔係好得, 加完就要推薦吓

TOP

回覆 6# saldtch

依家又睇到喎
個面板都幾靚貝殼質地咁, 但跟埋個盒粉紫好女性向咁

filter 真係加左幾多sub 2k 打後曲線係幾好
係加左係佢logo 隔離個個窿嗎?

我就近期啲單圈貼實個窿佢多, 重口味多低頻要減啲

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-2-18 17:00 編輯

回覆 7# saltyfatboy

因為我fix 返D 圖
個面suppose 係黑色, 而家變左粉灰色 都ok 既係張artwork 有D 握人

真係多左好多, 本來直頭係roll off 左, 個bass少到我唔係bass head 都覺得少, 最重要係無slam, 好唔tight, 我覺得我呢個先應該係stock tuning, 唔係好知佢點解要tune 到敢樣
呢個
Olina 200_small1_small1.jpg

我都無咩玩喇, 得閒買D 平平地玩吓算, 不過應該唔會買3大廠野喇.

TOP

大家小心d啦, 我系linsoul買左對又係tripowin, 佢地亂咁寄野, 比個SF tracking number我係我手機number又唔係我地址, 寫email同佢地講完又叫我問SF先, 問完confirm係佢地出問題, 又話係佢地入錯SF tracking number, 比第二個number叫我去SF問. 第二個number 個手機又唔係用我個number track唔到, 佢影張圖比我又寫寄左去tuen mun 已簽收which我完全唔係住個頭

大家小心linsoul

TOP

回覆 9# GTRR35


    應該係我好彩吧,大陸網購幾年都未中過招,今次落單48小時來就收到。

TOP