想問在九龍市區有收深圳地面波的朋友...

想問在九龍市區有收深圳地面波的朋友, 收762的信號有沒有比以前差了?  原本收開762, 786, 794都正常的, 但現在 在相同位置收不到762, 要移動60CM到另一位置才收到, 但移動後786又收不到, 不知那裡有問題....., 還是梧桐山那邊有問題......?

本帖最後由 高登天后 於 2020-12-6 19:20 編輯

黃大仙區接收梧桐山反射波,762 786 794信號冇咩變化,762不嬲都係差啲
小站嘅719.25模擬港台電視31A停播之後冇曬干擾,仲收到埋722



TOP

762我都知是比較難收的, 但以前的位置可以收到3組, 現在只可收到2組就感覺有些奇怪...... 另在調方向收762時, 奇怪以前收不到的722居然可以收到, 原來是港台電視31A停播之後冇曬干擾, 但我同一位置不能收晒4組, 巳加放大器調到最大, 不知還有沒有方法可加強信號呢?

TOP

深水埗近北九龍裁判法院有無可能收到梧桐山發射站嘅信號呢?

TOP

好難講, 要試過才知, 我開頭都是打算50/50, 結果多10幾廿個台睇, 雖然唁係成日會睇, 但好過無.  但要有先決條件, 要高層和向梧桐山方向,不要近距離有高樓, 我油尖區, 好在起碼收到2組.

TOP

深水埗近北九龍裁判法院有無可能收到梧桐山發射站嘅信號呢?
AndyLeungHK 發表於 2020-12-6 21:32

山腳位置難啲,住南昌高層嗰邊可能得

via HKEPC Reader for Android

TOP