[徵求] 請問幾時會再搞腕力球團?

請問幾時會再搞腕力球團?

無咩師兄有興趣!人太少!

TOP

i'm interested.

TOP

有興趣

TOP

之前買過一個..好鬼易爛..

TOP

回復 5# ho002202

點解我搵唔到師兄曾入腕力球團既記錄既?
師兄第幾團腕力球團買,點情況下爛??

TOP