c兄,開起車會唔會好暈?
稱霸武林 發表於 2017-5-26 02:06 
個人來講, 所有有駕駛艙 (cockpit) 及 有頭盔嘅 VR, 對我都無影嚮, Mission : ISS
用手去飄移我都 OK... 唯一頂唔順祗有傳統一般人物 WSAD 移動.....
所以我係無頭暈... 不過我現實中係無車牌, 呢個反而比較麻煩, 同揸 Europe Truck
好唔同, 要有啲駕駛技術...
係駕車入面噔吓浪吓, 好鬼死真實 (對我而言), 真係好有衝動想買個 force feed back wheel
去玩.... (不過今年無乜 budget) |