低電話及數據用家---上台點出milestone好呢?

低電話及數據用家---上台點出milestone好呢?
唔想用3 hk ,其它都得﹗請各位推介﹗

人仔既$98plan o岩唔o岩你

TOP

價位有興趣, 可否透露多少少,無乜時間出去睇﹗

[ 本帖最後由 1000 於 2009-12-22 21:26 編輯 ]

TOP

原帖由 1000 於 2009-12-22 21:25 發表
價位有興趣, 可否透露多少少,無乜時間出去睇﹗

每日20MB夠嗎  如果夠,SMV都係$98

EDGE 都係差D

我都係諗緊, 3果個0機價幾好, 但係3HK既評價 :funk:

TOP

原帖由 1000 於 2009-12-22 21:25 發表
價位有興趣, 可否透露多少少,無乜時間出去睇﹗

你要係個台度出埋機?
CMHK無得賣喎

TOP

想出埋機呢!

TOP

我用人仔儲值咭+無限2G數據組合

[ 本帖最後由 licgfg 於 2009-12-22 23:09 編輯 ]

TOP

3有0機價咩?

TOP

每日20MB個plan仲唔係齋上網,唔包download data的嗎?

原帖由 TKW 於 2009-12-22 21:29 發表

每日20MB夠嗎  如果夠,SMV都係$98

EDGE 都係差D

我都係諗緊, 3果個0機價幾好, 但係3HK既評價 :funk:

TOP

原帖由 perryleung 於 2009-12-22 23:14 發表
3有0機價咩?


有 , 打左去問 ~ 同網上果個一樣
無限data plan , 分鐘 2000+1000 心連心 , 免隧道費
398 / 月 , 預繳 3680 , 簽 20 個月 , 計番即係每月係 218

TOP