用咩 LINUX UI 睇用途

如果本身裝野唔多又主要用黎打機,GNOME 大大隻 ICON 好啱你
但如果想做野的話,XFCE 改良左既 UBUNTU STUDIO 介面會更適合你
如果閣下使用 UBUNTU 20.04 的話唔好揀 KODI 做主介面,HANG 機好麻煩,原因有可能來自 SNAP,因 UBUNTU 捨棄左 DEB 下大賭注企圖一統天下軟件封裝,就算最後成功都唔係呢兩年既事