[開箱] 吊櫃安裝升降架

本帖最後由 madebyp90 於 2025-4-16 15:26 編輯

淨係買兩支嘅話好難整'唔夠鉸剪升降車方便
要set全部xyz軸都係水平/垂直,唔係太易

只用2支個櫃會中間谷出嚟
最好買三到四支,
兩支平頭,一支萬向打鈄

向上問題不大,向下嘅話,亦都唔會一次過跌落嚟
但始終都要用手扶住,防止佢反
建議都係兩個人安(唔使點用力)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

回覆 1# madebyp90

用一次比我就唔會買, 用A4紙箱/A4紙/紙皮/鋸條木撐住就算.
咁大個架一定要兩個人裝.

TOP

回覆  madebyp90

用一次比我就唔會買, 用A4紙箱/A4紙/紙皮/鋸條木撐住就算.
咁大個架一定要兩個人裝. ...
kwliu 發表於 2025-4-16 15:23



    安咗五個櫃,一個人
叫回本

TOP

唔熟手來講已經好勁,比個👍您!

via HKEPC

TOP

一個人處理的確係勁   但可免則免!

感覺這類支撐棒只是附助性質, 初步操作時隻櫃不會離手的.


另吊櫃的穩固性基本全在於幾件直板, 自家操作寧願加多幾隻角碼上牆; 一般淨上背板的螺絲做定位可以, 但不能作為吊掛的主力吧

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP