Fuji 電池一問

小弟係攝影新手 買左二手xt-2 一粒原廠電 成日影影下就無電 想買多粒電 諗緊買原廠定副廠 好多人都話副廠穩陣 但我又見到好多話用副廠電用副漲晒 我應該買原廠定副廠好?

我原廠同副廠都有用,總共十幾粒,原廠W126S比副廠襟用,副廠冇電就好快見紅熄機,而且原廠三舊水一粒也不算貴

TOP

副廠電發漲只要你用完唔好擺喺部機入面存放就唔怕佢會塞住

TOP