AMNZ 當前離線
Banned
bs360 當前離線
初級會員
TOP
yellowduck 當前離線
中級會員
wongja 當前離線
進階會員
hillcalf 當前離線
原帖由 AMNZ 於 2008-11-24 06:36 PM 發表 點解我果個得8MB buffer? 我係日立
FZ8028 當前離線
原帖由 AMNZ 於 2008-11-24 18:36 發表 點解我果個得8MB buffer? 我係日立
strivekin2 當前離線
https://lh3.googleusercontent.
lok2007 當前離線
namename 當前離線
原帖由 namename 於 2008-11-24 22:10 發表 點解得樓主係日立 ?