inzite 當前離線
進階會員
SEED 當前離線
TOP
原帖由 SEED 於 2009-2-8 13:20 發表 條手帶系
原帖由 inzite 於 2009-2-8 13:23 發表 canon e1
原帖由 SEED 於 2009-2-8 13:26 發表 我都好想用 不過要加一個直倒先得
原帖由 inzite 於 2009-2-8 13:28 發表 I still need to modify my d3 to use the e1 strap on it.
原帖由 inzite 於 2009-2-8 13:29 發表 yeah my nikon d3
原帖由 SEED 於 2009-2-8 13:30 發表 你吾系用CANON機咩
原帖由 inzite 於 2009-2-8 13:31 發表 i use both.