自己貼車窗隔熱莫

想請問一上CHING們有無試過自己貼車窗隔熱莫?

之前架車比錢人貼3M, 前後加4隻車窗加天窗成8千蚊, 仲要自己去九龍灣到約期同交FORM驗車窗

有朋友話可以係某寶買, 話個型號佢知佢寄黎就係果個型狀唔駛自己CUT

但係昨晚問左幾間都話無......係一卷卷自己攪, 想請問一上有無CHING知道邊間某寶有得咁賣?

如果價錢平, 買兩套返黎預左一套整得靚都有得諗

唔好傻, 無人出紙你犯法

TOP

唔好傻, 無人出紙你犯法
mo9394 發表於 2022-6-1 15:48

邊度貼隔熱紙都好,封合格信都係運輸署出

填form寄去,會約你去青衣驗,合格會俾封信你

via HKEPC Reader for Android

TOP

想請問一上CHING們有無試過自己貼車窗隔熱莫?

之前架車比錢人貼3M, 前後加4隻車窗加天窗成8千蚊, 仲要自己 ...
upatchow 發表於 2022-5-31 09:29

我兩年幾前貼3M 左右後加埋7塊玻璃都係4000,師兄你去邊quote到8千?

(4千計)個價一來係佢3M行貨有來源質素保證,之後最貴就真係人工。始終貼隔熱膜呢家野真係考工夫睇手勢。

via HKEPC Reader for Android

TOP

反而,我想知,點解唔用磁吸防晒網啫,我系TB買都系幾百,又Fit 位

TOP

反而,我想知,點解唔用磁吸防晒網啫,我系TB買都系幾百,又Fit 位
blkbd5 發表於 2022-6-2 00:01

唔係架架車都用到窗網 我似我四架車有三架車都冇得用窗網 同雨檔

TOP

唔係架架車都用到窗網 我似我四架車有三架車都冇得用窗網 同雨檔
jazz2014 發表於 2022-6-2 07:51 AM

睇係安裝方式姐 我fd部passat cc都係無窗框都用到窗網

via HKEPC Reader for Android

TOP

想請問一上CHING們有無試過自己貼車窗隔熱莫?

之前架車比錢人貼3M, 前後加4隻車窗加天窗成8千蚊, 仲要自己 ...
upatchow 發表於 2022-5-31 09:29 AM

有 不過唔係香港 之前部EG hatch 尾梗窗都係自己貼隔熱荼紙 要係窗外面用熱風槍吹個形先 再cut紙 再上泡泡水貼上去 推氣泡

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔好傻, 無人出紙你犯法
mo9394 發表於 2022-6-1 15:48


之前親自拎過去九龍灣攪過一次, 好簡單, 係BOOKING等得耐

TOP

我兩年幾前貼3M 左右後加埋7塊玻璃都係4000,師兄你去邊quote到8千?

(4千計)個價一來係佢3M行貨有來 ...
siacelestar 發表於 2022-6-1 22:04


請問可以PM嗎? 手工得唔得?

4000千, 貼得好就比人攪啦~

TOP