upatchow 當前離線
中級會員
mo9394 當前離線
特級會員
TOP
siacelestar 當前離線
Ford Mondeo 1.8 TD
唔好傻, 無人出紙你犯法 mo9394 發表於 2022-6-1 15:48
想請問一上CHING們有無試過自己貼車窗隔熱莫? 之前架車比錢人貼3M, 前後加4隻車窗加天窗成8千蚊, 仲要自己 ... upatchow 發表於 2022-5-31 09:29
blkbd5 當前離線
進階會員
jazz2014 當前離線
反而,我想知,點解唔用磁吸防晒網啫,我系TB買都系幾百,又Fit 位 blkbd5 發表於 2022-6-2 00:01
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
唔係架架車都用到窗網 我似我四架車有三架車都冇得用窗網 同雨檔 jazz2014 發表於 2022-6-2 07:51 AM
想請問一上CHING們有無試過自己貼車窗隔熱莫? 之前架車比錢人貼3M, 前後加4隻車窗加天窗成8千蚊, 仲要自己 ... upatchow 發表於 2022-5-31 09:29 AM
我兩年幾前貼3M 左右後加埋7塊玻璃都係4000,師兄你去邊quote到8千? (4千計)個價一來係佢3M行貨有來 ... siacelestar 發表於 2022-6-1 22:04