DIY2018 當前離線
中級會員
1個閒人 當前離線
進階會員
TOP
你話冇位放喇叭, 咁用耳機, 或者用MON背貼喇叭, 但效果麻麻. 1個閒人 發表於 2025-4-26 13:19
raylee 當前離線
隻mon掛咗上牆,冇位放外置喇叭,想用嚟睇下片,但個喇叭好弱,有冇師兄有經驗分享? via HKEPC Reader fo ... DIY2018 發表於 2025-4-26 13:00
水木日 當前離線
我拆開咗隻mon,有2隻 4ohm 2.5w嘅小喇叭磁吸咗響panel外框,其實有空間可放大一點的,如果我淘對5w換落去 ... DIY2018 發表於 2025-4-26 05:31
Ian_Seabourne 當前離線
antonyhk 當前離線
james97 當前離線
我拆開咗隻mon,有2隻 4ohm 2.5w嘅小喇叭磁吸咗響panel外框,其實有空間可放大一點的,如果我淘對5w換落去 ... DIY2018 發表於 2025-4-26 13:31
kofz 當前離線
特級會員