Antec Kühler H20 K120 安裝問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

你個係舊款機箱!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

雖然舊姐, 但唔係好似Intel Socket咁完全唔相容呀? atx機箱, 咁多年咁多款板一樣放得落, 風扇12cm 1 ...
小子 發表於 2018-7-4 02:36

舊款機箱,先只有2粒凸出果2粒野頂住!
2011年我都試過裝H60比呢2粒野頂住。

TOP

回覆 3# 小子

以前D舊款case,經常都有兩水管出口,係比個冷掛外掛機箱外的,所以內置位只會有足夠位置上12cm扇。
要避開個兩粒背板釘,可以用背板+扇+冷排 取代常見的 背板+冷排+扇的裝法。

TOP

把風扇裝後面, 完

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄套k120 幾錢入手?
今日係高登見到299好吸引....
用緊INWIN 805 唔上水真係焗爐一樣.....

TOP

回覆 8# sandalshk

唔建議用antec K系列 (好快有pump噪音、整體效能及噪音都比同級對手略差)。
Inwin 805 可前置120, 240, 280 冷排, 要平玩一體水,可以考慮
Antec Mercury-120 , Thermaltake 3.0 Water Peformer,Cooler Master MasterLiquid Lite ,新高登見過cooler master 冰神 $3XX

TOP

回覆  sandalshk

唔建議用antec K系列 (好快有pump噪音、整體效能及噪音都比同級對手略差)。
Inwin 805  ...
hkce 發表於 2018-7-12 09:11


真係咁差?

TOP