一體水選擇

7700K已開蓋
最排手痕想換一體水師兄們覺得邊隻好
1.Corsair h100i v2
2.NZXT x52
3.antec Mercury 360

師兄有其他高見都歡迎提出
機箱用緊IN WIN303
預算$1300以內

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# PCAJ


    有諗過 但係驚條管會頂住

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)

TOP

回覆  PCAJ


    有諗過 但係驚條管會頂住

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)
lessity96 發表於 2018-6-11 17:23



    條管?
你講水冷果條?
h100v2 都大把人用H150點會有問題?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  PCAJ


    有諗過 但係驚條管會頂住

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)
lessity96 發表於 2018-6-11 17:23

照咁睇前面就夠位俾條喉轉彎,除非你係想水喉向後面走……

TOP

X62夠用

TOP