請問各位知唔知cowon幾會再有新機出?

本帖最後由 KYtong 於 2022-6-11 14:40 編輯

cowon plenue d3 已出幾年,大鋪全部冇貨
我比較鍾意味精機

cowon plenue d3 已出幾年,大鋪全部冇貨
我比較鍾意味精機
KYtong 發表於 2022-6-11 14:39


揮手區完全揾唔到第二間廠代替佢個JETEFFECT EQ, 高中低階機過去三年完全冇聲氣......

TOP

完全唔覺有消息,佢隻唔追求粒粒清高解晰既調音係現時主流下難D競爭既

師兄有愛既可以望下兇宅網店,PLENUE 2,PLENUE 2 MARK II,PLENUE L都做緊幾靚價

TOP

減左都唔捨得買

TOP

完全唔覺有消息,佢隻唔追求粒粒清高解晰既調音係現時主流下難D競爭既

師兄有愛既可以望下兇宅網店,PLENUE  ...
齋胡 發表於 2022-6-13 18:46


佢仲有現貨賣

TOP

回覆 5# twins_chun
兇宅個網就寫有咁....囉~?應該唔會落完單先話無掛~

TOP

TOP