milestone 同LIQUID 睇YOUTUBE問題

milestone 同LIQUID  最盡開到幾高畫質~
查個POST 有CHING講milestone開唔到1080P,咁 720P順唔順?

ePrice says Liquid has better HD playback ability than Milestone. 720p is possible, but don't even think about 1080i (not to mention 1080p!)

TOP

回覆 2# 的帖子

即是兩部都唔好諗 1080P?
如果係咁我會比較鐘意MOTO果部~

[ 本帖最後由 a886 於 2009-12-26 18:10 編輯 ]

TOP

睇片既話, Liquid mp4 最大 support baseline level 3.0 720x480 大過會睇唔到

TOP

個screen都係得wvga,support到咁又點?個file仲要大咁多,多餘。

TOP

原帖由 Adele 於 2009-12-27 15:12 發表
睇片既話, Liquid mp4 最大 support baseline level 3.0 720x480 大過會睇唔到


NONO....  BASELINE 3.0 可以PLAY 到1280 X 720
用BADABOOM 壓出黎既IPHONE FORMAT, 轉做1280X720, 係LIQUID度PLAY 一樣SMOOTH.

至於YOUTUE....  佢只係可以set 做high quality, 唔可以直接CHOOSE 1080P/720P....   所以唔肯定跟黎個YOUTUBE PLAYER PLAY 到咩QUALITY

[ 本帖最後由 casper326 於 2009-12-27 15:42 編輯 ]

TOP

原帖由 casper326 於 2009-12-27 15:38 發表


NONO....  BASELINE 3.0 可以PLAY 到1280 X 720
用BADABOOM 壓出黎既IPHONE FORMAT, 轉做1280X720, 係LIQUID度PLAY 一樣SMOOTH.

至於YOUTUE....  佢只係可以set 做high quality, 唔可以直接CHOOSE  ...


噤樣轉來轉去睇高清有咩謂?

TOP

原帖由 MichaelFok 於 2009-12-27 15:44 發表


噤樣轉來轉去睇高清有咩謂?

只係講可以做到, 冇話一定要做嘛.
你出街好多無聊時間的話, 轉翻套放係手機度睇都好丫.
何況..  唔洗下下都轉到咁高. 我通常都係轉做640 x 360 就夠清....
用BABABOOM 夾N 仔卡...  轉一套兩個鐘既1080P MOVIE 做 IPHONE MP4都只係20分鐘....
可以接受丫~

TOP

其實睇youtube好睇片源質數
只要片源好, 揀高質數一定清, 唔駛理佢播緊乜P

[ 本帖最後由 Eric321 於 2009-12-27 16:11 編輯 ]

TOP

回覆 9# 的帖子

THX~

TOP