a886 當前離線
特級會員
john.smith 當前離線
進階會員
TOP
Adele 當前離線
henrystc 當前離線
中級會員
casper326 當前離線
原帖由 Adele 於 2009-12-27 15:12 發表 睇片既話, Liquid mp4 最大 support baseline level 3.0 720x480 大過會睇唔到
MichaelFok 當前離線
原帖由 casper326 於 2009-12-27 15:38 發表 NONO.... BASELINE 3.0 可以PLAY 到1280 X 720 用BADABOOM 壓出黎既IPHONE FORMAT, 轉做1280X720, 係LIQUID度PLAY 一樣SMOOTH. 至於YOUTUE.... 佢只係可以set 做high quality, 唔可以直接CHOOSE ...
原帖由 MichaelFok 於 2009-12-27 15:44 發表 噤樣轉來轉去睇高清有咩謂?
Eric321 當前離線