QEMU/KVM GPU Passthrough GT710

平時行VM用QXL做嘢寫code,但係有時某D app 都幾窒吓。早幾日見到張GT710,平平哋買黎試passthrough,set 好之後即刻順晒。

平時行VM用QXL做嘢寫code,但係有時某D app 都幾窒吓。早幾日見到張GT710,平平哋買黎試passthrough,set  ...
joe0joe 發表於 2021-8-30 17:10



GT710應該已經有gop所以ovmf直接出到signal
如果用windows guest 最多都只係要處理code 43 error加番kvm hidden state要on 同埋vendor_id個value

TOP

GT710應該已經有gop所以ovmf直接出到signal
如果用windows guest 最多都只係要處理code 43 error加番kvm ...
1597532468000 發表於 2021-8-30 17:57



        之前見到有平HD 7750,唔知又得唔得呢?

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-8-31 00:33 編輯
之前見到有平HD 7750,唔知又得唔得呢?
joe0joe 發表於 2021-8-30 18:32



可以講 N卡最好用番OVMF, 即係要熟GPT boot機
N卡多數要有GOP先成功passthrough到 (除非你趁boot緊未入到desktop前好快手咁加張卡入vm, 呢個好搞笑但試過係得)
如果冇GOP用番SeaBIOS都未必passthrough到 (一開始我試呢個試左好鬼耐都唔得 )

A卡就算 有冇GOP 都多數passthrough到 亦唔洗搞咩code 43 error咁煩 因為A卡係唔封passthrough的
如果A卡冇GOP既話 最多只係要load到入desktop後先會有畫面 或者一定要靠QXL boot起
即係話boot緊入OS果時會冇畫面見唔到個圈圈轉,OVMF, F8 Menu, chkdsk, WinRE果d都用唔到GPU出畫面, 所以有時都要靠QXL

講重點: A卡幾乎咩卡都得 十年前既都話得

TOP

講多樣 就算N卡冇GOP 都可以自己用gpu-z extract個rom file出黎再用GOPupd加GOP入去
但又唔一定要flash落張卡 因為可以改xml用自己個有GOP既custom rom
https://wiki.archlinux.org/title ... patibility_in_VBIOS

TOP

最煩係 IOMMU Group.

TOP

我用Ubuntu 20 做 host,攪iommu都唔係好煩。如果passthrough 一張GPU都係試吓唔同slot。同埋似乎避開唔好用slot 1 就好簡單

TOP

我用Ubuntu 20 做 host,攪iommu都唔係好煩。如果passthrough 一張GPU都係試吓唔同slot。同埋似乎避開唔好 ...
joe0joe 發表於 2021-8-31 11:04



而家大板(ATX)都係得三條...
仲要計 PCIe X??
大部份 Display 都已經霸兩個slot起跳,再計埋iommu基本都冇乜選擇.
低能既係, 你一日未買齊料都冇得試.. 又唔知日後 upgrade BIOS 仲 work 唔 work.

TOP

大路嘢新嘢都應該無乜問題嘅。我用Dell workstation都無乜持別嘢攪。反而係d舊嘢可能麻煩d。反而係GPU/PCI Passthough呢回事真係好,可以一部機當幾部機玩,慳返d位。

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-9-1 15:30 編輯

如果淨係要passthrough單一GPU, 都有得用ATX板揀slot 去避, 就算mATX都最少有兩條slot可以試 所以唔難達成

但如果要passthrough多幾樣野或者每部vm各自passthrough唔同hardware 佢又將好幾樣野都痴埋左做一個iommu group 就會比較麻煩

一來iommu group靚唔靚仔 其實好睇塊板 或者bios版本
如果要靠ACS override patch, 又咁唔好彩整完出黎都係unstable, 其實可以當係塊板唔得 試得黎不如索性換板當洗牌再抽一次好過

呢個講得幾詳細
https://www.youtube.com/watch?v=qQiMMeVNw-o

TOP