cbaabc 當前離線
中級會員
happychanbb 當前離線
進階會員
TOP
Mickey616 當前離線
kenisshit 當前離線
Banned
ki5454 當前離線
EyeOfMagic 當前離線
CPU係R7 機箱係CORSAIR 400Q 想搵隻抵買既AIO水冷,有冇燈都冇所謂,最緊要壓得住 同埋想問下冷排位置應該點 ... cbaabc 發表於 2018-8-5 04:34