[操作疑難] 唔敢再買漢科代理的MSI Mon

第一次買MSI Mon,唔夠一個月壞左個導覽掣,諗住唔大影響繼續用

最近放假Call師傅,原來只可以留言比佢地覆,最後原來可以send mail維修,點知個幾禮拜先有人覆

仲有同我講佢地三年上門回收再維修,而唔係三年上門維修…

用過LG,AOC,BenQ,Dell,Asus等都唔係咁,定還是已經改左?定還是漢科問題?


謝謝謝ching們

冇用過唔知
但頭一個月登記上門服務條款都寫明係收件
如要即場檢測就自行到服務中心
上門服務係填form唔係send email

~完~

TOP

好多都係上門收貨回去做維修。如果保養包埋面板(Panel),就更加會係咁樣;因為如果要換Panel,好難上門維修就做得到。

TOP

而家的上門維修 = 唔使你抬件野去維修中心咁解

TOP

好似未聽過邊間有即時上門維修

via HKEPC Reader for Android

TOP

聽見都驚

TOP

好似未聽過邊間有即時上門維修

via HKEPC Reader for Android
pc990011 發表於 2023-9-20 17:58


NNNNN年前Philips有
不過預左可能要上黎兩次

而家變哂AOC既Philips就冇喇

TOP

大多數都係上門收走!!! 好正常

TOP

未試過,但聽聞是搵第 3 方運輸收機。
為免運輸途中 hi 花產生 "你、我、他  互推責任" ,最好收機時拍片留証,並包泡泡紙。

TOP

自從多左用街外人, 好多事前功夫要做好

TOP