bee8013 當前離線
特級會員
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
Banned
TOP
boxbox10 當前離線
中級會員
原帖由 boxbox10 於 2009-2-5 12:17 發表 i dont know about you, but i usually burn 700mb iso with a CD instead of DVD.
原帖由 bee8013 於 2009-2-5 12:27 發表 ubuntu netbook remix is 902 mb
freedombuyer 當前離線
進階會員
原帖由 freedombuyer 於 2009-2-6 20:46 發表 有時就算check md5sum無問題,燒碟速度太快都會有機會出問題