不能運行 安裝 Ubuntu....

我的電腦正使用Vista 兩隻160GB HD 行 RAID0
及有一隻IDE HD For Back up
近日收到多月前手痕要求的Ubuntu 8.10 Disk
當然先用Live試一下
選擇語言後 按了Live
怎料竟然不能運行 只有黑畫面加一個白色的"-"在左上角
我想可能是raid 的問題吧? 便將raid的HD都關掉 剩下IDE的
結果一樣...
之後便用了WUBI把系統 安裝在 RAID HD上的VISTA
又是不能啟動 只有黑畫面
最後嘗試關掉Raid 0的HD
想直接安裝系統到 IDE 的HD上 結果跟上面一樣...
這隻碟應該是沒問題的 在我另外兩部電腦也能順利運行
請問怎樣解決呢?
http://hk.youtube.com/watch?v=twXHogjx1C4

[ 本帖最後由 乂雲影乂 於 2009-2-2 20:14 編輯 ]

應該同你個raid無咩關系噶,有可能同個mainborad個acpi或者繪圖卡有關..系起動果陣加參數試下...
如果要裝ubuntu到raid,要安裝dmraid程式。
專用raid卡都會有專門噶driver

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

you can also use ubuntu live dvd to install

TOP

原帖由 toylet 於 2009-2-2 20:17 發表
Ubuntu LiveCD 的 drivers 是不齊的 (Fedora 10 LiveCD 也一樣)!!!
Use the alternative CD to install.

What is alternative CD ?

TOP

去呢度download alternative cd
http://ftp.twaren.net/Linux/Ubuntu/ubuntu-cd/intrepid/
落少少你會見到
但其實會唔會係個CD-ROM Drive有問題呢?(純猜測)

TOP

等奈少少可能會有D提示消息出來噶...
不過可以搵只IDE噶DVD-ROM drive來試下

TOP

原帖由 liangsuilong 於 2009-2-3 01:45 發表
等奈少少可能會有D提示消息出來噶...
不過可以搵只IDE噶DVD-ROM drive來試下

唔記得同你地講...已經試過

TOP

原帖由 liangsuilong 於 2009-2-2 21:25 發表
you can also use ubuntu live dvd to install


yes you can dl it off the internet.

TOP

原帖由 AbsoluteShadow 於 2009-2-3 18:33 發表


yes you can dl it off the internet.

I am trying...thx

TOP