[eSIM] 香港各大電訊商換eSIM/換卡收費

本帖最後由 javacomhk 於 2025-10-1 09:46 編輯

香港各大電訊商換eSIM/換卡收費

唔怪之得1010 的月費貴的啦!
eSIM_charges.jpg

eSIM2.jpg

參考


3 DIY 轉 eSIM 參考  
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2755343

LuckySim 轉 eSIM 參考
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2755321

回復 1 #javacomhk

依家香港iphone有咩型號係有esim? 我以為係跟大陸機係冇嘅添

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2025-9-24 02:40 編輯
回復 javacomhk

依家香港iphone有咩型號係有esim? 我以為係跟大陸機係冇嘅添  ...
normalyan 發表於 2025-9-24 02:02



    你梗係沒睇香港 iPhone 新聞好耐啦!全新港版 iPhone 17 都係有 eSIM 啦!Air 仲係 eSIM only

TOP

回覆 1# javacomhk


    實體卡都無限 家庭plan 成日唔見其中一張 個plan 都係平均$110/卡

TOP

回復 javacomhk

依家香港iphone有咩型號係有esim? 我以為係跟大陸機係冇嘅添  ...
normalyan 發表於 2025-9-24 02:02


港版除最新17, 以往12/13 mini有esim+實體sim
香港有人用外國版iphone(美版),我用左多年
Android見家人部港版小米有esim

TOP