Milestone 用個條Micro USB 特別d ?

係星際and SSP 買左2條micro usb cable 插落電腦都係認唔到部機同叉唔到電
用返motorola 跟機個條就得, 係2條cable 都有問題 定係要D特別micro usb cable先得?

回覆 1# 的帖子


我用Nokia 622C跟果條可以叉電同過資料喔

TOP

咁大獲!我都諗住買條比HD2用。。。

TOP

我用舊機N81條micro-USB叉到電喎

TOP

插去usb火牛又叉到電
剩係插電腦唔得.....

TOP

以前moto既機插電腦係要裝埋driver至可以叉電同過資料

TOP

原帖由 kin_10 於 2009-12-26 17:37 發表
以前moto既機插電腦係要裝埋driver至可以叉電同過資料


driver裝左啦, 而家問題係用跟機條cable可以叉電and過data, but用電腦商場買個d usb cable就認唔到部機

TOP

無錯....我用nokia個d USB線係無反應tim.....

TOP

回覆 8# 的帖子

你用緊邊隻Nokia micro-USB 線呀
我用緊CA-101無問題喔

TOP

市面的USB線有D係ONLY叉電....
要過到DATA的會貴少少...

TOP