書架喇叭 求推薦

諗左好耐要升級喇叭遲遲都未實現, 一路在忙...
今日想再收集下大家意見, 謝謝。

1. 我會用USB DAC 接電腦出。
2. 暫時睇啱 rme adi-2 fs , 呢個價位左右還有什麼選擇 ? 最好就純解碼我不用耳擴。
3. 暫時對PSI  A14 / proac T10s  + amp , 兩款喇叭有興趣, 主要尺寸局限可玩性。

(我不會打算逐步升級, 或心思思試呢樣試果樣, 買左就打算用到佢壞)
究竟入對好啲既有源玩算, 定係入無源+amp 好呢?

回覆 1# 賣火柴的小男孩


兩邊都有人玩
睇BUDGET,   同自己想點夾equipment.
玩active 可以擺多啲錢喺前級. 因為可以好大影響.
如果budget 唔多, 唔建議玩無源+amp. 因為無源我會俾多啲錢喺AMP度

TOP

如果你打算用電腦駁解碼,就咁買對好啲嘅有源喇叭就算啦。
建議要有足夠預算同位置先好揀ProAC。

TOP

多謝樓上的指點,
早排試左kef lsx ii , 又唔係話特別滿意要立刻埋單帶走佢, 對比我現在當然有驚喜啦,
遲下一定要去試埋psi a14 / 17 先得,
師兄提及到要搞好個前級,
我想問下, 係買USB DAC 有前級功能好?
定係USB DAC --> 前級 --> active喇叭 ?

TOP

回覆 4# 賣火柴的小男孩


唔建議用DAC 嘅volume control.
除非你部DAC 係Weiss 嘅501 / 502.....
我就算用緊TotalDAC 都冇用到佢個internal volume control....

TOP

https://www.thomann.de/intl/psi_audio_active_14m_studio_red.htm
https://www.thomann.de/intl/rme_adi_2_dac_fs.htm
你用電腦就咁配就得, XLR, 火牛線用幾十蚊野夠哂 (個網購多數會跟英式火牛線比你,或同客服講要XLR +電源線 free~)
監聽牌子設備, 我覺得唔洗好似玩Hi Fi咁,  花不必要錢,
加咁多野 不如直接PSI Audio A23-M三路仲實際
DAC , Topping ,Sabaj , SMSL  幾k ~1萬內大把選擇

TOP

你用電腦就咁配就得, XLR, 火牛線用幾十蚊野夠哂 (個網購多數會跟英式火牛線比你,或同客服講要XLR +電源 ...
seed0659 發表於 2022-8-30 00:03


好多謝所有提供意見的師兄,
唔該晒重幫我搵埋渠道方便購買,
Weiss真係買唔起

TOP

PSI audio 都真係冇買錯.
諗埋其他配搭就快快出手喇

TOP

本帖最後由 antonyhk 於 2022-8-31 09:18 編輯

回復 1 #賣火柴的小男孩

平玩當然係Mini-Amp配2.1無源喇叭,買隻好D既Mini-Amp, 再上網搵下2手喇叭加Sub-woofer, 包你夠哂震撼!

P.S. 我房部49吋電視駁電腦打機,都係行光纖到Mini-Amp + 2.1, 勁到震爆間房都得!空間有問題可掛牆就搞掂

TOP

接受到有源喇叭聲底中性就去馬, 因為夾AMP 是好煩的事.音響是沒有最好, 只有更好

TOP