終於搵到個正箱

本帖最後由 canonikony 於 2020-3-30 14:54 編輯

Jonsbo QT01
http://www.jonsbo.com/products/qiaosiboQT01ban.html

因為屋企有個位闊得20cm , 依家用緊個coolermaster 334 箱 (193cm W) 已經10年以上, 5年前換機都無換到箱, 依家D機箱又玻璃又無5.25, 闊多數過20cm

呢隻有齊我想要既野, 闊195mm, 5.25 放dvd rom, 兩隻3.5 , 一隻2.5 ssd , 前panel, 唔係頂入哂塵, 又靜音, 實而不華, 不過香港好似無, 要淘落黎

唔好諗,以前做正都有返,熱死呀

TOP

本帖最後由 canonikony 於 2020-3-30 21:07 編輯
唔好諗,以前做正都有返,熱死呀
lkl0120 發表於 2020-3-30 19:38


因為靜音機箱?? 比其他靜音機箱差好多嗎?? 見佢前面都兩把12cm, 底又可以加把12cm, 5.25 位可以拆入面塊板, 只用外面個隔塵, 即係成個面都入氣喎

TOP

回覆 3# canonikony

總之Jonsbo都係熱

TOP

本帖最後由 canonikony 於 2020-3-30 22:16 編輯

咁神奇 但係依家好難搵到<20cm 既箱, 仲有5.25位

TOP

因為靜音機箱?? 比其他靜音機箱差好多嗎?? 見佢前面都兩把12cm, 底又可以加把12cm, 5.25 位可以拆入面塊 ...
canonikony 發表於 2020-3-30 09:05 PM


一來靜音,二來佢個入風位做得差,兩把風扇都無用

TOP

比較cm  352,黎款入風位窄到可笑都算

門後D墊一野pat曬個網 到

你出動到屎屎打排扇先可能叫改善到吸風量,但又變成噪音機

即係多舊魚黎搞

TOP

Jonsbo D細箱只是個有鏍絲洞的鋁箱
根本不能夠稱作機箱
佢根本沒設計過風道

TOP

其實所有  有靜音 賣點既機箱都會好熱....

TOP

htpc 就話姐 否則一打機熱到就降頻

TOP