tamp 當前離線
進階會員
waynema 當前離線
初級會員
TOP
harry4567 當前離線
中級會員
已下架App 找不到 tamp 發表於 2013-10-28 21:32
sunhikari 當前離線
下架既apps係的確唔得 但如果係經ITUNES上傳到自己電腦同備份的話 即使下左架.即使要換機 只要做返備份回復 ... sunhikari 發表於 2013-10-29 00:30
linggo 當前離線
jabawack 當前離線
長老會員
原本漫畫App裝在iPad2上,後來送了給老豆用,有用iTunes backup iPad2。 請問點樣裝已下架App去我另一部i ... tamp 發表於 2013-10-29 01:11
rebirth? 當前離線