MILESTONE 現在上台邊間最低?

我People台本身
edge應該好慢吧
cut contract 大約幾錢到呢
聽講3台係最低用..有無巴打出左
唔該唔該~

[ 本帖最後由 vivi2341 於 2009-12-26 23:13 編輯 ]

edge 我接受到.... 但佢打唔入電話:funk: 就真係冇朋友啦

爛衫係平,,,,,但係爛woo

TOP

原帖由 TKW 於 2009-12-26 23:28 發表
edge 我接受到.... 但佢打唔入電話:funk: 就真係冇朋友啦

爛衫係平,,,,,但係爛woo

打唔入電話? 咩意思..唔明

TOP

小弟在3仔出左,398x18個月,0機價,無限data任用wifi,佢話聖誕pomo所以免除所有付加費用,即398x18=7164,再減機價4680=2484,再除18,即月費=138.

'是媽通'我都問過:398+12(強制睡導費)+36(強制曾值服務)x24個月,0機價,無限data(wifi唔知有冇),即(398+12+36)x24=10704 ,再減機價4680=6024,再除24,即月費=251.

要低一定係3仔,要質素一定係'是媽通'

TOP

原帖由 UncleBill 於 2009-12-27 00:12 發表
小弟在3仔出左,398x18個月,0機價,無限data任用wifi,佢話聖誕pomo所以免除所有付加費用,即398x18=7164,再減機價4680=2484,再除18,即月費=138.

'是媽通'我都問過:398+12(強制睡導費)+36 ...


我都打算用呢個, 應該還有100元超市禮券+攜號轉台400min送

做埋分期聽講要add200

TOP

原帖由 UncleBill 於 2009-12-27 00:12 發表
小弟在3仔出左,398x18個月,0機價,無限data任用wifi,佢話聖誕pomo所以免除所有付加費用,即398x18=7164,再減機價4680=2484,再除18,即月費=138.

'是媽通'我都問過:398+12(強制睡導費)+36 ...


但係3 係差成點先?
因我朋友用iphone 係學校上網都叫做唔錯
我平時係mtr 用咁有無問題?
christmas promotion  ? 請問知唔知去到幾時無..如果唔係我呢幾日去出機lu cut埋people 佢.我諗都要比多3百$..

[ 本帖最後由 vivi2341 於 2009-12-27 00:25 編輯 ]

TOP

原帖由 UncleBill 於 2009-12-27 00:12 發表
小弟在3仔出左,398x18個月,0機價,無限data任用wifi,佢話聖誕pomo所以免除所有付加費用,即398x18=7164,再減機價4680=2484,再除18,即月費=138.

'是媽通'我都問過:398+12(強制睡導費)+36 ...



點解呢張野係3680 ? y5zone wifi ? 需要account login ? 同埋我想問埋可唔可以transfer 比notebook 用?
唔該

TOP

原帖由 vivi2341 於 2009-12-27 00:24 發表


但係3 係差成點先?
因我朋友用iphone 係學校上網都叫做唔錯
我平時係mtr 用咁有無問題?
christmas promotion  ? 請問知唔知去到幾時無..如果唔係我呢幾日去出機lu cut埋people 佢.我諗都要比多3百$..



我都唔知個promo完左未,你可以試下打去Hotline問下,其實我而加重用緊pccw,要1月中先轉到過去,所以我都唔知係mtr 用有無問題,我都好心急想知 ,你people 幾時完,如果短時間既,都可以出住機等佢轉架喎...

TOP

上台出機咩流程?

TOP

原帖由 vivi2341 於 2009-12-27 00:34 發表



點解呢張野係3680 ? y5zone wifi ? 需要account login ? 同埋我想問埋可唔可以transfer 比notebook 用?
唔該



3680係你要預繳既機價,所以之後你要每月俾$194(3680除18=204;398-204=194)佢話已包埋transfer to wifi服務,但我未試過.

TOP