vivi2341 當前離線
中級會員
TKW 當前離線
TOP
原帖由 TKW 於 2009-12-26 23:28 發表 edge 我接受到.... 但佢打唔入電話:funk: 就真係冇朋友啦 爛衫係平,,,,,但係爛woo
UncleBill 當前離線
初級會員
angelcagemax 當前離線
原帖由 UncleBill 於 2009-12-27 00:12 發表 小弟在3仔出左,398x18個月,0機價,無限data任用wifi,佢話聖誕pomo所以免除所有付加費用,即398x18=7164,再減機價4680=2484,再除18,即月費=138. '是媽通'我都問過:398+12(強制睡導費)+36 ...
原帖由 vivi2341 於 2009-12-27 00:24 發表 但係3 係差成點先? 因我朋友用iphone 係學校上網都叫做唔錯 我平時係mtr 用咁有無問題? christmas promotion ? 請問知唔知去到幾時無..如果唔係我呢幾日去出機lu cut埋people 佢.我諗都要比多3百$..
lok418 當前離線
進階會員
原帖由 vivi2341 於 2009-12-27 00:34 發表 點解呢張野係3680 ? y5zone wifi ? 需要account login ? 同埋我想問埋可唔可以transfer 比notebook 用? 唔該