尋聲 AM01D

見無乜野玩, 玩下大陸機
我睇過L7audio 話佢用假料舊料, 預左伏咁去買XDD
RCA 有飛線係因為唔想要RCA輸入改輸出, 打開先知就係咁飛線
見以前買落堆金封49720HA (原來都7年前) 一次換晒佢
細緻好多, 原本用OPA1642 我覺得好一般
推力好大, 低抗earphone 基本上唔洗用, 插隻UE LIVE最細聲都好大聲
耳牛就好唔錯, 咁先覺佢抵用

我有十粒opa627sm/opa128sm, 遲D買轉插玩下先

image_67178241.JPG (164.96 KB)

image_67178241.JPG

image_67201025.JPG (151.02 KB)

image_67201025.JPG

image_67224833.JPG (198.88 KB)

image_67224833.JPG

原來有DAC 版配 1642  
AM01我換 金封食左隻牛NOISE

TOP

本帖最後由 fatau 於 2021-5-5 17:56 編輯
原來有DAC 版配 1642  
AM01我換 金封食左隻牛NOISE
waltyuen 發表於 2021-5-5 14:50



    你用邊隻金封?  本身係1642JFET 最好用返JFET OPAMP

雖然49720係BJT

TOP

回覆 3# fatau

唔係INPUT 事
是我試   金封 咪又係49720

套野   平衡入又轉SE
BIPOLAR 可能仲好
原本無DAC 部AM01 用OPA1612都是BIPOLAR  
AM01D 可能用家同海哥反映改返1642.  
1642比較多中低頻

但是 1642 同 49720 SPEC SLEW RATE 都近 20好似
照計唔會一開就分析多

是否師兄都愛49720 干淨D 引致

TOP

回覆  fatau

唔係INPUT 事
是我試   金封 咪又係49720

套野   平衡入又轉SE
BIPOLAR 可能仲好
原 ...
waltyuen 發表於 2021-5-5 19:06


都知佢實情係SE, 而家用抗阻線比低阻用
就算er4b 都係最盡去到9點位置, 好夾er4好好聲, 反而UE Live 買左兩三年一直覺得佢夾黎夾去都唔好聽,死心了又無得賣
幾鐘意49720 線條分明利落,用左rme adi2 pro 三代機 加埋五六年

TOP

多年前都用過下大陸機  唔係無好聲, 不過硬係有d反人類既點, 一係介面, 一係操作, 好似而家哩幾代都係低抗earphone為主, 個low gain 低輸出d比生路行下都唔得XDD   用rme前買過gustard a20h係咁,唯有跌錢賣左佢

TOP

回覆 5# fatau

49720 是有佢魅力

我買am01個時有問   尋聲老闆佢鐘意干淨清澈聲 ,有別於舊時d反人類國磚。

TOP

尋聲好野來的!

TOP

回覆 1# fatau IMG_20220813_182854.jpg
師兄,見倒您塊電路板好似我果塊一樣有個零件爛左,要唔要換啊

TOP

回覆 1# fatau

忍手等入XD05PRO

TOP