red666devil 當前離線
中級會員
kam_ccc 當前離線
TOP
首先要接受到開門露饀 kam_ccc 發表於 2022-10-3 11:44
soccerism 當前離線
進階會員
每次洗車, 落大雨都驚佢"漂"番起或起氣泡, 同埋刮一刮就露餡, 除非同色膜啦, 否則唔建議攪了 ... soccerism 發表於 2022-10-3 13:33
都接受到 想知車膜3-5年後因老化是否一定要拆除? 玩3-5年, 車係露天停車場每日曬6hrs, 怕車膜同車 ... red666devil 發表於 2022-10-3 12:10
bsheung 當前離線
Banned
始終係膠膜,日日暴曬實老化,可能未必頂到5年添。 老化會變硬變脆,搣到頭都暈啫,又未聽過會溶埋一齊既 ... kam_ccc 發表於 2022-10-3 16:45
晌街見到d車貼到鬼5馬6 感覺都係用嚟遮醜, 一定係好醜怪先要遮 bsheung 發表於 2022-10-3 17:01
kf 當前離線
養不教,父之過,教不嚴,師之惰 .. ...
e.g. Teckwrap $1600 有冇師兄玩過?有冇乜嘢最麻煩嘅地方/壞處? red666devil 發表於 2022-10-3 09:54