汽車貼膜轉色

e.g. Teckwrap
$16000

20e5982c-c671-4ebc-b79c-f010a956d4c6.jpg


有冇師兄玩過?有冇乜嘢最麻煩嘅地方/壞處?

首先要接受到開門露饀

TOP

首先要接受到開門露饀
kam_ccc 發表於 2022-10-3 11:44


    都接受到

想知車膜3-5年後因老化是否一定要拆除?
玩3-5年, 車係露天停車場每日曬6hrs, 怕車膜同車漆會溶為一體
所以想問有經驗人士

TOP

每次洗車, 落大雨都驚佢"漂"番起或起氣泡, 同埋刮一刮就露餡, 除非同色膜啦, 否則唔建議攪了

TOP

每次洗車, 落大雨都驚佢"漂"番起或起氣泡, 同埋刮一刮就露餡, 除非同色膜啦, 否則唔建議攪了 ...
soccerism 發表於 2022-10-3 13:33



    都膽心

TOP

都接受到

想知車膜3-5年後因老化是否一定要拆除?
玩3-5年, 車係露天停車場每日曬6hrs, 怕車膜同車 ...
red666devil 發表於 2022-10-3 12:10


始終係膠膜,日日暴曬實老化,可能未必頂到5年添。 老化會變硬變脆,搣到頭都暈啫,又未聽過會溶埋一齊既。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

始終係膠膜,日日暴曬實老化,可能未必頂到5年添。 老化會變硬變脆,搣到頭都暈啫,又未聽過會溶埋一齊既 ...
kam_ccc 發表於 2022-10-3 16:45


俾返佢搣,要收幾千,佢話有機會甩漆

TOP

晌街見到d車貼到鬼5馬6
感覺都係用嚟遮醜, 一定係好醜怪先要遮
bsheung 發表於 2022-10-3 17:01


水泥灰低調

TOP

e.g. Teckwrap
$1600


有冇師兄玩過?有冇乜嘢最麻煩嘅地方/壞處?
red666devil 發表於 2022-10-3 09:54

你想貼膜嗰間舖頭直接問清楚、透明同有顏色ppf
分別同壽命、我之前貼嗰間透明3M、七年裏面發黃爆裂自然曉邊包保養、間間用料唔同、一定要問清楚、貼膜呢家嘢一定唔可以用高壓水槍洗車、貼左有到好處、停車場嗰啲洗車抹車一啲都唔使擔心、記住貼咗膜唔好喺膜上面再加其他嘢、例如開門撚防撞膠邊......

TOP