rickee 當前離線
。貓巴士同學。
特級會員
no4 當前離線
初級會員
TOP
回復 rickee 每次都要重新SETUP,無計,而家打字超煩......SMS,要係選項>>>倉頡>>>簡易倉頡 ... no4 發表於 2010-4-7 22:40
Paul4340 當前離線
中級會員
都唔知點解仲公開比人DL呢個有問題既FW....... 我而家比佢迫死用住筆劃先, 唔想轉來轉去 (我只 ... Paul4340 發表於 2010-4-8 08:06
9527 當前離線
唔係咁吹漲嘛… rickee 發表於 2010-4-9 01:18
ericko 當前離線
進階會員
原始人 當前離線
最大問題係 ovi map.. 根本唔比你轉輸入法 ... orz 題外一問, 你地個 browser log 唔 login 到 epc ? ... 原始人 發表於 2010-4-9 23:29