康士富 當前離線
中級會員
shal 當前離線
特級會員
TOP
XABI 當前離線
進階會員
b-29 當前在線
100%肯定乾淨 唔會加左d奇怪野 怕既可以update左上去先 之後再用iso完全clean install 咁樣部機就可以話新 ... 康士富 發表於 2015-8-1 11:42
msdn好似1個iso包晒home同pro 係咪一樣可以跳過key安裝 前提你已經up過10,再重裝果時?? ... XABI 發表於 2015-8-1 12:33
thirdleg 當前離線
糸!我用电话激活版上,用isocleaninstall,,简单又才便……乜tool唔駛用! ... b-29 發表於 2015-8-1 12:36
不過限用Pro版!ultimate, 版唔用得! b-29 發表於 2015-8-1 12:39
big_nature 當前離線