今日早收, 5點收工, 但係佢個MAIL 又冇寫, 度度都冇寫.
我問佢係咪登記左就可以14日內換機, 佢話要俾左錢先, 我話我網頁搵唔到俾錢, 但係登記左, 佢話一定要落去登記. (大佬我真係見唔到有得俾錢/ 叫我去俾錢)
今日岩岩第七日, 我又唔知佢早收, 又唔知佢要去登記...個盒大大張寫住上個網度REG, 而家同我講要落去REG, 仲話因為個WEBSITE 維護緊, 俾唔到PAYMENT, 大佬你邊隻字寫住維護緊?
我話要COMPLAIN 佢話佢接受我既COMPLAIN, 冇SUPER 0係度, 仲話呢個係SPECIAL CASE, 2-3個工作天REPLY 我, 俾你3個工作天, 即係下星期三, 到時都第13日
離Q哂譜... 買完部機咁耐就煩咁耐, SMV又冇貨換, 去MOTO 又咁煩... 早知拎4千幾蚊食左佢好過... |