EDIFIER AIRPULSE A80到左貨,嚐鮮中...

本帖最後由 lklhaydn 於 2022-11-4 17:22 編輯

EDIFIER AIRPULSE A80到貨,嚐鮮中...

回覆 1# lklhaydn


    可惡 冇人性 如果我有地方放....

TOP

回覆  lklhaydn


    可惡 冇人性 如果我有地方放....
cngaiyin 發表於 2022-10-31 22:45



    我已經係買呢個SIZE都冇人性,應該有好多喪盡天良

TOP

咁大對喇叭...小心過唔到海關

TOP

咁大對喇叭...小心過唔到海關
1個閒人 發表於 2022-11-1 11:56


基本個海關係睇住我買,
唯一問題係音質過唔過關

TOP

How much

TOP

How much
nelsonlee130 發表於 2022-11-1 15:24



    2千中間多D

TOP

我已經係買呢個SIZE都冇人性,應該有好多喪盡天良
lklhaydn 發表於 2022-10-31 21:51


笑就講完
講翻正題
AIRPULSE 都係用鋁帶單元

鋁帶個水平指向都幾窄
所以個皇帝位都幾細
祝你玩得開心

TOP

如果有咁大張枱就好



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 9# kcyipgar


    如果我用27吋16:9 (如上圖) 我都可以錦放

可惜我當年 年少輕狂 買的是34吋的21:9

TOP